Always be with you 總是伴隨著你

歌/麻生かほ里

作詞/大森祥子

作曲/池毅

編曲/カラードマーケット

When you're crying

I will always be with you

When you're feelin'blue,

I will always smile to you



Sadness blows you in to cry

But I won't cry for yesterday

God knows well where you're going to

It's a lonely way...


When you're crying

I will always be with you

When you're feelin'blue,

I will always smile...



When you're sighing

I will always be with you

When you're feelin'blue,

I will stand beside you



When you're crying

I will always be with you

When you're feelin'blue,

I will always smile...




當你哭泣時,我將一直陪伴著你,

當你感到憂鬱時,我將會一直的以微笑對著你。

悲傷的感覺吹拂著你,讓你哭了。但我不會為昨天哭泣。

上帝知道你將會去往何處,那是個很孤寂的路途。

當你哭泣時,我將一直陪伴著你,

當你感到憂鬱時,我將會一直的以微笑對著你。

當你歌唱時,我將會伴在你身邊,為你合聲。

當你感到憂鬱時,我將會站在你身邊,陪伴著你。

arrow
arrow
    全站熱搜

    emma860604 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()